Határtalan Történelem

Határtalan Történelem

A Határtalan története és célja

2017. január 26. - Határtalan Történelem

2011 óta élek Brüsszelben. Az első években nagyon idegen volt számomra a város. Nehezen találtam meg a helyemet, pedig nem ez volt az első külföldi ország ahol éltem.

Aztán szép lassan kezdtem megismerni Brüsszelt és egyre izgalmasabbá vált a sok eltérő kultúra találkozása, ebben az eleve többnyelvű országban. Történelem tanárként természetesen érdekelt Belgium múltja de külföldön élő magyarként a magyar-belga találkozási pontokat kezdtem el keresni. Ahogy egyre több embert ismertem meg, akik mindkét ország kultúrájához hozzá adtak, közelebb kerültem a belga kultúrához és otthonosabbá vált számomra a város.

Ezen a blogon keresztül (is) szeretném bemutatni a belga és magyar történelem közös személyeit a soknemzetiségű, színes városba ágyazva. Közelebb hozva a magyarokhoz a belga kultúrát illetve megismertetni a magyar egy szeletét. Elmesélni néhány közös (európai) fejezetet.

A bejegyzés trackback címe:

https://htori.blog.hu/api/trackback/id/tr6112156921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása